Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ

Ὤ, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα
Εἰς τὸν ἀγῶνα τῆς ζωῆς, βοήθα με κι ἐμένα.

Βοήθησέ μέ, Παναγιά, Γλυκιά μου Παναγία,
γιατί ἡ ζωὴ εἶναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία.

Καὶ ναυαγὸς εὑρίσκομαι μέσα στὴ βιοπάλη
στὴ χάρη Σου στηρίζομαι, Παρθένα, τὴ μεγάλη.

Καὶ σὰν Μητέρα εὐσπλαχνική, ἐλπίζω νὰ μᾶς σώσεις
κι ἀπὸ ὁρατοὺς κι ἀόρατους ἐχθροὺς νὰ μᾶς γλιτώσεις.

Στὴ σκέπη τῶν πτερύγων Σου σκέπασε, Παναγιά μου,
ὅλου του κόσμου τὰ παιδιὰ κι ὕστερα τὰ δικά μου.

Καὶ φώτισέ τα, Παναγιά, Χριστὸ ν’ ἀκολουθήσουν
καὶ στὸν ἀγῶνα τῆς ζωῆς μὲ πίστη νὰ βαδίσουν.

Τὴν πίστη, τὴν πραότητα νὰ μὴν τὴν ἀμελήσουν,
καθὼς καὶ τὴν ἐγκράτεια νὰ μὴν τὴν καταπατήσουν.

Ναί, Παναγιά μου Δέσποινα, λυπήσου κι εὐσπλαχνίσου
καὶ ἄφεση ἁμαρτιῶν ζήτησε ἀπ’ τὸ Παιδί Σου.

Νὰ συγχωρέσει πταίσματα καὶ τ’ ἁμαρτήματά μας,
νὰ ὁδηγήσει στὸ καλὸ κι ἐμᾶς καὶ τὰ παιδιά μας.

Ἀμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: